Renoveringen börjar

Så, här är vår blogg om vår lägenhet och vår renovering. Äntligen har vi satt igång! Ska berätta från början och försöka göra en lång historia kort. Jag (Lisa) har en lägenhet i Malmö, Slottsstaden. En 1:a på 38 kvm. Johan kom till undsättning med snickarbälte och tumstock i högsta hugg och erbjöd mig sina kunskaper när det var dags för renovering. One thing led to another och snart var både jag och köket fast. Vi blev upp över öronen förälskade.... och är det fortfarande! En ledig lägenhet dök upp i trappen bredvid och några veckor senare var den såld - till Johan. Johan hyrde ut sin lägenhet i andra hand och flyttade in till mig. Min lägenhet är vid den här laget totalrenoverad, nytt kök och nytt badrum. Planen ser nu ut såhär: Renovera Johans lägenhet, sälja min lägenhet och flytta in tillsammans i Johans. 

image2

Kommentarer
Postat av: Åsa Almare

Hej!
Det ska bli kul att läsa fortsättningen!
Kram från faster Åsa

2008-03-10 @ 10:10:47
Postat av: Tess

Heeej söta Lisa!
Vilken underbar idé. Äntligen kommer dina tre års slit på Media till nytta... vilken blogg detta kommer bli. Jag ska följa den med spänning. Kramar Tess

2008-03-10 @ 11:38:45
URL: http://www.prettytess.blogg.se
Postat av: mamseneva

Hej mina gulliga ungar.
Vad spännande detta ska bli att se förändringen med Johans lägenhet och vilken överraskning. Jag har ju sett din lägenhet Lisa som har blivit sååååå fin så. Välkomna på middag när ni känner för en stunds vila i arbetet.
Kramar från mamma Eva

2008-03-10 @ 15:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0