Bilder på den "gamla lägenheten

Kom ju på att vi inte har visat bilder på lägenheten vi flyttar ifrån redan nu till helgen. Jag flyttade in i denna 1:a år 2002. Tänk nästan 7 år. Det känns lite vemodigt på ett sätt men så kul att äntligen få flytta in i den andra som vi har lagt så mycket tid och energi på. Ja ja, här kommer lite bilder i alla fall: 


Hallen


Vardagsrummet/Sovrummet


Från andra hållet


Köket


Köket igen


Och badrummet

Golvslipar-killen är nere i andra lägenheten nu och slipar golven. Det blir vitlaserade golv och jag har tagit före bilder så att man kan se skillnaden sen.

Jag har precis kommit hem från gymmet och ska duscha, äta och sen till skolan och lära mig löpande redovisning. 

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin lgh, hört en mkt trevlig tjej ska flytta in. Lycka till med den nya!

2008-10-27 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0