Golv och el

I går fick vi besök av elektrikern som fixade en hel del med elen. Han kommer tillbaka efter helgen och gör resten. Vi har många uttag i lägenheten. Inga förlängningssladdar här inte!


Elektrikern

Det är furugolv i hela lägenheten. Detta ska slipas, vitlaseras och sen oljas. I morgon kommer det en kille som (förhoppningsvis) ska slipa golvet i lägenheten. Nedan en bild på hur golvet ser ut idag. Bilden är såklart gammal då det är det gamla köket man ser på bilden.

 
Här ser ni en bit av golvet!

God natt!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



Jag kom in på er blogg då jag sökte på vitlaserat golv. Ni verkar ha vitlaserat med olja. Det är vad jag är inne på. Tänkte höra om ni är nöjda med resultatet och har tips på bra vitlasyr och olja, kanske tom bilder på ert nya golv?



Jag har mailadressen ovan



Hälsningar Sofia

2009-03-08 @ 13:46:16
Postat av: Anonym

Mailadressen: [email protected]

2009-03-08 @ 13:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0