Solig torsdag

Och jag har precis köpt lite roliga grejer:


B-vitamin som bl a är bra för förbränning (hej beach 2009) och hår (jag drömmer om "långt-tjockt-romanitskalockar-hår" till sommaren).


Och shampo och balsam som ska vara bra för mitt nyslingade/färgade hår och som ska vara drygt som tusan. Frissan lovade att det skulle räcka i ca ett halvår.


Igår var jag en sväng på ICA Maxi i Västra Hamnen och storhandlade. Jag handlade massor; kött, fisk, grönsaker, frukt, disktrasor (!), mjölk, fullkornspasta, bulgur...... När jag stod i kön till kassan kollade jag vad jag hade i min vagn och funderade på vad Anna Skipper, hon som har "Du är vad du äter" på TV3, skulle plockat bort från min vagn. Jag gissar på falukorven, eller naturgodiset (det kan ju inte vara så nyttigt med chokladdopppade paranötter, fastän jag gärna vill tro det).


Nu - städa lite och halv sex är det dags för spinning. Hej igen beach 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0