Vi ska flytta!

Till Brantevik på Österlen. Här är huset. Visst är det fint? Med utsikt över havet och stor trädgård. Johan ska starta sin egen firma - J.Sand Bygg. Han kommer nog bara jobba halvtid och ägna resten av tiden till att ta hand om vårt nya hus och trädgård. En liten verkstad ska han ha här också. Där han kan snickra och bygga vad han vill. När jag är färdig med min utbildning kommer jag också bara jobba halvtid, och jobba hemifrån så mycket som möjligt såklart. Jag ska ha en egen liten pysselateljé i huset där jag kan göra vad jag vill. Kanske börja måla? I trädgården ska vi ha en massa rosor och lite olika kryddor. På sommarkvällarna ska vi sitta ute på vår altan och dricka vin och lyssna på havet.


Vårt nya hus! Ska bara råna en bank först ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mise. Kanske är det för att du växte upp där nere på det hållet av Skåne som du dras dit och visst är där vackert, men här är minst lika vackert här på Bjärehalvön. Idag har vi varit på en liten konstrunda, mysigt, och dagen har vi avslutat med en pizza i hamnen och nu är vi trötta och ska snart sova. PoK mam

2009-04-13 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0