Med blandade känslor

Just nu lägger Johan golv i den nya lägenheten och jag packar ihop "den gamla". Flyttlådor, bärkassar och väskor fylls och i morgon ska det lastas på släp. Det känns lite konstigt att lämna lägenheten. Senast igår satt jag och kollade genom bilder på bloggen. Som vi slet med att flytta väggen, spackla väggarna, sänka tak, leta kakel..... Långa dagar, sena kvällar, damm, turer till tippen...... Att vi nu ska lämna lägenheten känns liksom..... både bra och dåligt. Eller inte dåligt men lite sorgligt. Vi har trivts så bra och jag älskar lägenheten! Men det ska bli så kul att flytta till den nya, större lägenheten och att äntligen få balkong gör inte det hela sämre.

På tisdag är det dags att lämna över nycklarna och lämna lägenheten för gott, oj, jag kan nästan inte skriva det utan att få tårar i ögonen. Det må kännas sorgligt, konstigt eller vemodigt men jag vet att vår lilla lägenhet kommer bli väl omhändertagen♥

Denna bilden är nästan exakt ett år gammal. Mitt uppe i renoveringen♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej duktiga Johan o Lisa.

Ledsen att jag inte har kunnat hjälpa er, men ibland blir det inte som man tänkt sig. Förstår hur det känns Lisa men er lilla lägenhet kommer i goda händer och det är ju fint. Samtidigt är det roligt för er med en större lähgenhet m balkong, hoppas ni stannar där ett tag så ni får njuta av balkongen till våren o sommaren.

Kramar från mamma-Eva

2009-08-30 @ 15:57:55
Postat av: mamma

Hej på er.

Hoppas det känns bra i den nya lägenheten, längtar så efter att få se den i verkligheten, men kan ni inte lägga in lite bilder undrar en nyfiken mamma-Eva, Kram

2009-09-03 @ 13:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0