Ledig dag :)

Jag läser till Redovisningsekonom på IHM Business School. Jag är inne på min andra termin och blir färdig till nästa sommar. Sen vecka 4 har jag varit ute på praktik hos ett företag som heter Malmö Revisorer. Då de bara hade möjlighet att ta emot mig på halvtid är jag ledig 2-3 dagar i veckan. Mig passar det perfekt. Jag hinner pyssla hemma, kolla lite såpor, träna 3 ggr/vecka, fika med kompisar och träffa familjen. Idag har jag haft finbesök av både mamma och Bengan och ikväll blir det fika med tre klasskamrater. 

Imorgon åker jag till Nilla och ska pussa och gosa med världens goaste Hanna, Klara & Petter.


Hanna och jag♥

Kommentarer
Postat av: Faster Eva

Ciao, vad sota ni ar Du och Hanna!

Men eftersom du ar ledig 2-3 dagar i veckan kanske du hinner lagga in lite bilder fran nya lagenheten!?!?!?

Kram fran "tjatiga faster" i kalla Italien

2009-02-18 @ 22:02:24
Postat av: Anonym

Ciao, vad sota ni ar Du och Hanna!

Eftersom Du ar ledig 2-3 dagar i veckan kanske Du hinner lagga in lite bilder fran lagenheten!?!?!?

Nu ar "tjatiga faster" i farten.

Halsa alla fran mig!

Puss&kram

2009-02-18 @ 22:06:13
Postat av: mamma

Hej på dej.

Vad söta ni är båda två, gullungar. Längtar efter er, ska träffa Hanna-Klara-Petter på tisdag och givetvis Nilla också och det ska bli underbart. Ha en bra vecka lilla Lisa. Hälsa Johan. Kramar från mam-Eva

2009-02-22 @ 18:53:29
Postat av: Anonym

Hej på dej.

Vad söta ni är båda två, gullungar. Längtar efter er, ska träffa Hanna-Klara-Petter på tisdag och givetvis Nilla också och det ska bli underbart. Ha en bra vecka lilla Lisa. Hälsa Johan. Kramar från mam-Eva

2009-02-22 @ 18:54:57
Postat av: mamma

Nu är jag, tror du, lika tjatig som faster så att jag upprepar mej, men dej är ant mailet som hänger upp sig. Kram

2009-02-22 @ 18:58:26
Postat av: Anonym

KOLLA IN DENNA TJEJENS SENASTE VIDEO INLEGG HAAHAHAHAHA



http://knowles.blogg.se/2009/february/video-update-222-1.html#comment

2009-02-22 @ 19:07:24
Postat av: Emsi

Åh så söta bild!!!



Måste man skriva alla inlägg två gånger?! ;-)

2009-03-04 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0