Shoppinghelg hos Emma

Johans surprise till mig på Alla ♥-ans dag var en shoppingweekend hos Emma i Stockholm! Den 12:e mars är det jag som sitter på planet (med en tom väska) på väg till huvudstaden. 

Både fredag och lördag ska ägnas åt det Emma och jag gillar bäst (efter våra killar såklart!) - SHOPPING! Och jag har fått looova Johan att göra av med pengar, inte obegränsat men nästan. Man kan nästan se det som en present till Johan med - en långhelg hemma utan tjej = öl, fotboll och pizza.

Emma, vi ses snart och tack Johan för världens bästa present♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lilla hjärtat. Eftersom du "ska" åka med en tom väska så kan du stoppa ner mej i den. Jag bara skojar, mys du med Emma och ta var på varandra. Kramisar från mamma

2009-02-17 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0