Mycket som händer nu...

Har precis kommit hem efter min näst sista tenta. Puh! Ganska svår men jag håller tummarna! Har hunnit köra Bengan till tåget för han åker till mamma i Italien dag :)

I kväll drar vi till Stockholm och stannar över helgen. Ska fira mysig midsommar med Emma & Danne! Gud vad jag längtar! Känner jag Emma rätt blir det mycket mat - och god mat framförallt!

Nästa vecka är det dags för min sista tenta - på fredag. En tenta i projektledning som jag hoppas kommer bli ganska lätt. Efter skolan på fredag ska vi ha klassfest och grilla för sen är det äntligen dags för SOMMARLOV och SEMESTER! I 5 veckor! Så på tisdagen (den 30 juni) flyger jag och Johan till Milano. Det blir tågluff i Italien i 3 veckor. Vi har inte bokat någonting ännu, bara flyget, och det känns helt underbart! Många utropstecken nu men jag är så himla glad!!!!

Däremellan har jag bokat både ansiktsbehandling och frisörbesök, man vill ju vara fin på semestern :) Nä, nu hinner jag inte sitta här och dega. Måste fixa med tvätten och kanske börja packa, ska vara på Sturup om några timmar.

Glad midsommar!

Puss & Kram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Emsi

Kom tillbaks!!! Miss you!!!

2009-06-22 @ 11:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0