Efter 5 km på löpbandet

är det så äntligen dags att fira helg. Vi inledde vår med ett glas rosé/öl på kvarterskrogen Nya Bufféen på Regementsgatan. Nu chillar vi i soffan och jag har lyckats slumra till både en och två gånger. Duckie och Raz ringde precis och bjöd över oss på lite vin och det kan man ju inte tacka nej till.

På väg till kvarterskrogen såg vi en dam som satt på en uteservering. Hon hade typ mjukiskläder på sig och såg lite sliten ut. Ur väskan halar hon upp en flaska Famous Grouse och tar några rejäla klunkar för att sen stoppa ner den igen. En till som firar helg månne?

I morgon ska jag försöka få med mig Johan på en morgonpromenad vid havet. Önska mig lycka till!


Duckie & Raz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0