Emsi in town♥

Jag har haft en så hiiiimla härlig vecka och helg. I tisdags skubbade jag från skolan och hade en tvillingdag med Emma. Vi började dagen med frukost på Melvins. Där hade vi bokat frukostdate med vår kompis Henke. Henke är en gammal polare från vårt favoritställe Burger King där både jag, Emma och Henke har jobbat. 

Jag & Henke

Efter frukost packade Emma & jag bilen och körde ner mot Skanör-Falsterbo. Det var varmt och soligt och vi hittade en mysig plats på Falsterbostranden där vi solade och hade picknick.

Twins♥

I onsdags blev vi bjudna på grillning hemma hos Familjen Andersson. Alla utom Kakan var där (saknade dig!). Det grillades, mjauades och dansades. Kändes som en oändlig kväll och vi hade verkligen SJUKT kul! 

John & Philip

Emma & kusin Gustaf


William, en låda cigarrer och en misstänksam Dennis i bakgrunden.

Faster Lena och Simon

Tack hela familjen Andersson (och alla andra som var där såklart!) för en helt fantastisk kväll! Kvällen avslutades på Koi på Lilla Torg där vi mötte upp Johan♥ bl a.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0